Την Επαναληπτική Δομή, την χρησιμοποιούμε όταν, κάποιες εντολές θα πρέπει να εκτελεστούν περισσότερες από μία φορές. Tο προγραμματιστικό περιβάλλον EdBlocks, διαθέτει τις ακόλουθες τέσσερις κατηγορίες της δομής αυτής.
1η Περίπτωση
Με την χρήση της δομής αυτής, οι εντολές που υπάρχουν στο εσωτερικό της, εκτελούνται άπειρες φορές.
Παράδειγμα
Με το πάτημα του τριγωνικού κουμπιού, σβήνουν για πάντα τα LEDs φωτάκια, περιμένουμε ένα δευτερόλεπτο, ανάβει το αριστερό λαμπάκι, σβήνουν και τα δύο LEDs, περιμένουμε ένα δευτερόλεπτο, ακούγεται ένα Beep, ανάβει το δεξί LED.
2. Περίπτωση
Με την χρήση της δομής αυτής, οι εντολές που υπάρχουν στο εσωτερικό της, εκτελούνται όσες φορές απαιτείται. Στην συγκεκριμένη περίπτωση 2 φορές.
Παράδειγμα
Με το πάτημα του τριγωνικού κουμπιού, για τρεις συνεχόμενες φορές, το Edison, πηγαίνει μπροστά 1 δευτερόλεπτο, και στην συνέχεια στρίβει δεξιά πάλι για ένα δευτερόλεπτο.
3. Περίπτωση
Με την χρήση της δομής αυτής, οι εντολές που υπάρχουν στο εσωτερικό της, εκτελούνται μέχρι να πατηθεί το κυκλικό ή το τριγωνικό κουμπί του Edison.
Παράδειγμα
Με το πάτημα του τριγωνικού κουμπιού το Edison στρίβει αριστερά για ένα δευτερόλεπτο, στην συνέχεια ακούγεται Beep μέχρι να πατηθεί κάποιο κουμπί από το ρομποτάκι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου